گزینه فراخوان یا CTA (Call to Action)
نوشته شده توسط : عباسی

به آن درخواست برای مبادرت یا این که فراخوانی برای مبادرت نیز میگویند. سئو در مشهد دکمه‌هایی می‌باشند که در اینترنت‌وب سایت درنظرگرفته شده‌اند با مقصود اینکه یوزرها بر روی آنها کلیک کرده و مبادرت متبوع ما‌را ایفا دهند. این مبادرت می تواند وارد کردن آدرس اینترنتی، خرید، تماس با ما یا این که هر چیز دیگری باشد.

http
رابطه فی مابین سرورهای اینترنت و یوزرها کامپیوتر از روش ارسال درخواست http و اخذ جواب‌های http از سمت سرور اجرا می‌پذیرد. کلیه این‌ها مرتبط با قسمت www می‌گردد که در اولِ اسم دامنه قراردارد.

https
پروتکل جابجایی Hypertext Secure با به کار گیری از یک لایه سوکت ایمن (SSL) برای رمزگذاری داده‌های جابجایی یافته در میان اینترنت‌تارنما و مرورگر اینترنت استعمال می‌نماید. HTTPS یک ادله seo برای گوگل میباشد.

سند SSL
یک گواهینامه دیجیتالی که برای تأیید نام‌و‌نشان اینترنت‌وب سایت و رمزگذاری داده ها ارسال گردیده به سرور با به کار گیری از فناوری Secure Sockets Layer به کارگیری می‌گردد. تارنما‌های دارنده مدرک SSL در دامنه خویش به مکان http پروتکل https را اکران میدهند.

سمت سرور (server-side)
سرور-ساید به عملیاتی اشاره دارااست که بوسیله سرور در یک کانال کامپیوتری در زمینه‌ی با یک سرور-مشتری اعمال می‌گردد.

سمت مشتری (client-side)
سمت مشتری به عبارتی عملیاتی میباشد که بوسیله مشتری یا این که استفاده کننده (ما) در زمینه ی دربین سرور و مشتری در یک کانال کامپیوتری اعمال می‌گردد.

FTP
File Transfer Protocol یک پروتکل کانال استاندارد میباشد که برای جابجایی پوشه‌های کامپیوتر در میان مشتری (client) و سرور (server) و سرور روی کامپیوتر کانال به کارگیری می شود.

Cache یا این که کش
یک hardware یا این که اپ برای ذخیره سازی داده ها میباشد. غرض از ذخیره داده ها در کش این میباشد که به درخواست‌هایی که در آتی از دربین به عبارتی داده‌ها ارائه میگردند سریع‌خیس جواب داده خواهد شد. هر تارنما و هر مرورگر دارنده کش می باشند.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: